loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ mp3 واسه چشمات بی قرارم,    دانلود اهنگ mp3 من خیلی دوست دارم,    دانلود اهنگ mp3 برعکس تو من خیلی دوست دارم رو به روم

حسین بازدید : 19 سه شنبه 17 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 واسه چشمات بی قرارم
,    دانلود اهنگ mp3 من خیلی دوست دارم
,    دانلود اهنگ mp3 برعکس تو من خیلی دوست دارم رو به روم عکساتو میزارم
,    برعکس تو من خیلی دوست دارم آپارات
,    دانلود اهنگ mp3 من هنوز خیلی دوسش دارم
,    کلیپ برعکس تو من خیلی دوست دارم
,    با دلم بازی نکن جون نداره
,    ریمیکس اهنگ mp3 برعکس تو من خیلی دوست دارم
,    اهنگ mp3 من برعکس تو
,    دانلود آهنگ mp3 جدید

بی قرارم ، واسه چشمات
اون نگاهی که به یک دنیا می ارزه
می خوام از تو ، بنویسم
اما اسمت که میاد ، دستم می لرزه
چیکه چیکه ، آب شدم من
وقتی گفتی نمی خوام با تو بمونم
حالا تنها ، یه پریشون
خیلی وقته که دیگه بی هم زبونم
من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه
من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه
خواب چشماتو می بینم ، فردا آفتابی دنیام
تو می شی تعبیر خوابم ، می رسم به آرزوهام
می دونم میای دوباره ، آسمون آفتابی می شه
باز بهار میاد سراغ گلدون های پشت شیشه
چشم به راه تو می مونم ، اگه می شنوی صدامو
تکیه کن باز هم به شونم ، گوش بده ترانه هامو
یه دریچه مهربونی ، هدیه کن به خلوت من
نشو با دلم غریبه ، سر بزن به غربت من
نشو با دلم غریبه ، سر بزن به غربت من
من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه
من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه

 

پست های مشابه:







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 واسه چشمات بی قرارم دانلود اهنگ mp3 من خیلی دوست دارم دانلود اهنگ mp3 برعکس تو من خیلی دوست دارم رو به روم عکساتو میزارم برعکس تو من خیلی دوست دارم آپارات دانلود اهنگ mp3 من هنوز خیلی دوسش دارم کلیپ برعکس تو من خیلی دوست دارم با دلم بازی نکن جون نداره ریمیکس اهنگ mp3 برعکس تو من خیلی دوست دارم اهنگ mp3 من برعکس تو دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو