loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ آرشاوین ساقی,    دانلود آهنگ شارومین ساقی 320,    دانلود موزیک ویدیو شارومین ساقی,    متن اهنگ ساقی شار

حسین بازدید : 44 دوشنبه 02 مهر 1397


,   
,    دانلود آهنگ آرشاوین ساقی
,    دانلود آهنگ شارومین ساقی 320
,    دانلود موزیک ویدیو شارومین ساقی
,    متن اهنگ ساقی شارومین
,    دانلود اهنگ شارومین
,    دانلود آهنگ تو هستی
,    دانلود اهنگ ساقی
,    شارومین ساقی ریمیکس
,    متن آهنگ تو هستی هستی منو دلیل مستی منو

http://www.jenabmusic.com/

ساقی شراب چشم مست تو راهی 

نهاده بر دل زمارامی بغیر راه کوی تو نیست

باران گرفته کوچه ی دلم آرام

قدم بزن کنار من سازت بغیر تار موی تو نیست

ساقی

متن آهنگ شارومین ساقی

ساقی شراب چشم مست تو راهی

نهاده بر دل زمارامی بغیر راه کوی تو نیست

باران گرفته کوچه ی دلم آرام

قدم بزن کنار من سازت بغیر تار موی تو نیست

تو هستی هستی منو

دلیل مستی منو

هر آنچه آرزوی من بود

تو مقصد رسیدنی

تو عارض دل منی

هر انچه آرزوی من بود

 تو بی هوا نفس شدی

با من یکی یکی شدی

هرانچه آرزوی من بود

تو چند ترانه ام شدی

چراغ خانه ام شدی

هر آنچه آرزوی من بود

ساقی شراب چشم مست تو راهی

نهاده بر دل زمارامی بغیر راه کوی تو نیست

باران گرفته کوچه ی دلم آرام

قدم بزن کنار من سازت بغیر تار موی تو نیست

تو هستی هستی منو

دلیل مستی منو

هر آنچه آرزوی من بود

تو مقصد رسیدنی

تو عارض دل منی

هر انچه آرزوی من بود

 تو بی هوا نفس شدی

با من یکی یکی شدی

هرانچه آرزوی من بود

تو چند ترانه ام شدی

چراغ خانه ام شدی

هر آنچه آرزوی من بود

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ آرشاوین ساقی دانلود آهنگ شارومین ساقی 320 دانلود موزیک ویدیو شارومین ساقی متن اهنگ ساقی شارومین دانلود اهنگ شارومین دانلود آهنگ تو هستی دانلود اهنگ ساقی شارومین ساقی ریمیکس متن آهنگ تو هستی هستی منو دلیل مستی منو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو