loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگآنچه آتش با نیستان می کندناله ی او با دلم آن می کندخسته دل داند بهای ناله راشمع داند قدر داغ لاله راهر دلی از سوز ما آگاه نیستغیر را در خلوت ما راه نیستزندگی بر دوش ما بار گرانی بیش نیستعمر جا

حسین بازدید : 59 جمعه 17 شهریور 1396



متن آهنگ

آنچه آتش با نیستان می کند

ناله ی او با دلم آن می کند

خسته دل داند بهای ناله را

شمع داند قدر داغ لاله را

هر دلی از سوز ما آگاه نیست

غیر را در خلوت ما راه نیست



زندگی بر دوش ما بار گرانی بیش نیست

عمر جاویدان عذاب جاودانی ببیش نیست

لاله بزم آرای گلچین گشت و



لاله بزم آرای گلچین گشت و
گل دمساز خار

زین گلستان بهره ی بلبل

زین گلستان بهره ی بلبل
فغانی بیش نیش نیست

من اسیرم در کف مهر و وفای خویشتن

ور نه او سنگین دل نا مهربانی بیش نیست

هر خس و خاری در این صحرا بهاری داشت لیک

سر به سر دوران عمر ما

سر به سر دوران عمر ما، خزانی بیش نیست

ای گل از خون رهی پروا چه داری کان ضعیف

ای گل از خون رهی پروا چه داری کان ضعیف

پر شکسته

پر شکسته طایر بی آشیانی بیش نیست



اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام

خارم ولی به سایه گل ارمیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نو بهار عشق
همچون بنفشه سر به گریبان کشیده ام

چون خاک در هوای تو از پا فتاده ام
چون اشک در قفای تو باسر دویده ام

من جلوه شباب ندیدم به عمر خویش
از دیگران حدیث جوانی شنیده ام

از جام عافیت می نابی نخورده ام
وز شاخ ارزو گل عیشی نچیده ام

موی سپید را فلکم رایگان نداد
این رشته را به نقد جوانی خریده ام

موی سپید را فلکم رایگان نداد
این رشته را به نقد جوانی خریده ام

ای سرو پای بسته به آزادگی مناز

آزاده من که از همه عالم بریده ام

ای سرو پای بسته به آزادگی مناز

آزاده من که از همه عالم بریده ام
گر می گریزم از نظر مردمان رهی

گر می گریزم از نظر مردمان رهی
عیبم مکن

عیبم مکن

عیبم مکن
کآهوی مردم ندیده ام

اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام
خارم ولی به سایه گل ارمیده ام...



http://www.matne-taraneh.blogfa.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو