loading...

آهنگ گلچین

بازم تنگه غروبه ای خدا دلم تنگه هر جا که برم من آسمون همین رنگه ای آسمون کبود مگه من چه بد کردم که دلم ز دام بلا نشود رها یک دم دانی دلم چه خواهد شهد از لبش چشیدن از او به یک اشاره از من به سر دو

حسین بازدید : 178 یکشنبه 25 شهریور 1397

بازم تنگه غروبه ای خدا دلم تنگه

هر جا که برم من آسمون همین رنگه

ای آسمون کبود مگه من چه بد کردم

که دلم ز دام بلا نشود رها یک دم

دانی دلم چه خواهد شهد از لبش چشیدن

از او به یک اشاره از من به سر دویدن

ای آن که در ره تو از جان و سر گذشتم

از کوچه تو دیشب با چشم تر گذشتم

ای آسمون کبود مگه من چه بد کردم

که دلم ز دام بلا نشود رها یک دم

بازم تنگه غروبه ای خدا دلم تنگه

هر جا که برم من آسمون همین رنگه

ای آسمون کبود مگه من چه بد کردم

که دلم ز دام بلا نشود رها یک دم

دانی دلم چه خواهد شهد از لبش چشیدن

از او به یک اشاره از من به سر دویدن

ای آن که در ره تو از جان و سر گذشتم

از کوچه تو دیشب با چشم تر گذشتم

ای آسمون کبود مگه من چه بد کردم

که دلم ز دام بلا نشود رها یک دم

 

https://tabtaraneh.net







برچسب ها دانلود آهنگ ای اسمون کبود مگه من چه بد کردم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول ای اسمون کبود مگه من چه بد کردم متن آهنگ ای اسمون کبود مگه من چه بد کردم دانلود آهنگ ای اسمون کبود مگه من چه بد کردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای اسمون کبود مگه من چه بد کردم کد آوای انتظار همراه اول ای اسمون کبود مگه من چه بد کردم دانلود آهنگ ای اسمون کبود مگه من چه بد کردم رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو