loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ دوست دخترمن از مهرداد نیویورک,    دانلود موزیک ویدیو دوست دختر من از مهرداد نیویورک,    متن آهنگ دوست دختر من نازه متولد اهوازه,  &

حسین بازدید : 179 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    متن اهنگ دوست دخترمن از مهرداد نیویورک
,    دانلود موزیک ویدیو دوست دختر من از مهرداد نیویورک
,    متن آهنگ دوست دختر من نازه متولد اهوازه
,    دانلود آهنگ دوست دختر من موهاش بلنده
,    دانلود آهنگ دوست دختر من نازه متولد اهوازه
,    دانلود آهنگ دوست دختر من نازه قلبش پر احساسه
,    اهنگ دوست دختر من نازه اپارات
,    دانلود اهنگ دوست دختر من مهرداد
,    اهنگ دوست دختر من نازه متولد اهوازه
,   

متن این آهنگ قدیمی شاد :

دوست دختر من نازه توی دخترا ممتازه

عاشقش شدم تازه دوست دختر من

دوست دختر من آسه قلبش پر احساسه

مث یه دونه الماسه دوست دختر من

دوست دختر من بیسته قیافش مث آرتیسته

قلبم داره وای میسته دوست دختر من

دوست دختر من ماهه دامنش چه کوتاهه

نیومده توی راهه دوست دختر من

دانلود آهنگ دوست دختر من نازه از مهرداد نیویورک

دوست دختر من موهاش بلونده اخلاقش ولی یه کمی تنده

من دوسش دارم هفته به هفته روز اولش یادم نرفته

دوست دختر من موهاش چه صافه اگه اون نباشه میشم کلافه

وقتی دیر میاد حتماً داره موهاشو می بافه

دوست دختر من فر داره موهاش این آهنگ من قر داره اینجاش

دوست دختر من موهاش بلونده ولی گریه می کنه این خرس گنده

دوست دختر من بامزه س وقتی با من هست

رقصش آره کشنده س همه باهم دست دست دست دست

دوست دختر من نازه توی دخترا ممتازه

عاشقش شدم تازه دوست دختر من

دوست دختر من آسه قلبش پر احساسه

مث یه دونه الماسه دوست دختر من

دوست دختر من بیسته قیافش مث آرتیسته

قلبم داره وای میسته دوست دختر من

دوست دختر من ماهه دامنش چه کوتاهه

نیومده توی راهه دوست دختر من

آها مهرداد نیویورک

خوب ببین منم بامزه م مث میکی موسم

اگه تو هم بری می مونم و حوضم

من تپلم منو دوست داری آره

انگار تن تو یه کمی می خاره

من خوش تیپ ترم از اونی که فکر کنی

انقدر خر نیستی که بخوای منو ول کنی

دوست دختر من بیسته

http://nakaman.net/62414/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF.html

 







برچسب ها متن اهنگ دوست دخترمن از مهرداد نیویورک دانلود موزیک ویدیو دوست دختر من از مهرداد نیویورک متن آهنگ دوست دختر من نازه متولد اهوازه دانلود آهنگ دوست دختر من موهاش بلنده دانلود آهنگ دوست دختر من نازه متولد اهوازه دانلود آهنگ دوست دختر من نازه قلبش پر احساسه اهنگ دوست دختر من نازه اپارات دانلود اهنگ دوست دختر من مهرداد اهنگ دوست دختر من نازه متولد اهوازه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو