loading...

آهنگ گلچین

عشقِ من ... ؛ یادم کن گاهی ، که به دل دارم آهی ، تو که از دردم آگاهییه دنیا یه دنیا ، عاشقم من / بدون که به عشقت ، صادقم منتو مست خویش و من ، مست عشقماگه نباشی می میرم ، بیا که عمر از سر گیرمتا هستم .

حسین بازدید : 97 شنبه 26 آبان 1397

عشقِ من ... ؛ یادم کن گاهی ، که به دل دارم آهی ، تو که از دردم آگاهی

یه دنیا یه دنیا ، عاشقم من / بدون که به عشقت ، صادقم من

تو مست خویش و من ، مست عشقم

اگه نباشی می میرم ، بیا که عمر از سر گیرم

تا هستم ... ؛ با یادت شادم ، آخه دل بر تو دادم ، دیگه از غم ها ، آزادم


یه دنیا یه دنیا ، عاشقم من / بدون که به عشقت ، صادقم من

تو مست خویش و من ، مست عشقم

اگه نباشی می میرم ، بیا که عمر از سر گیرم

به انتظار دیدنت ، به لحظه رسیدنت

دل داره پَر پَر می زنه ، از سینه ام پَر می زنه

ای چشمه ی حیاتِ من ، فرشته ی نجات من

شوق نفس های منی ، همیشه رؤیای منی

یه دنیا یه دنیا ، عاشقم من / بدون که به عشقت ، صادقم من

تو مست خویش و من ، مست عشقم

اگه نباشی می میرم ، بیا که عمر از سر گیرم

عشق تو در قلب من ، هدیه ی جاودانه ست

برای زنده موندن ، قشنگ ترین بهانه ست

دوست داشتن تو مثلِ ، عطر خوش بهاره

با تو نفس کشیدن ، پایان انتظاره

یه دنیا یه دنیا ، عاشقم من / بدون که به عشقت ، صادقم من

تو مست خویش و من ، مست عشقم

اگه نباشی می میرم ، بیا که عمر از سر گیرم

اگه نباشی می میرم ، بیا که عمر از سر گیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو