loading...

آهنگ گلچین

آهنگ نفسگیر مجید یحیایی - تکست موزیکیه دردایی تو این دل هست که گهگاهی نفسگیرهمن احساساتم و کشتمدیگه گریه ام نمی گیرهیه وقتایی دلم تنها میشینه کنج تنهاییمی بینم گاهی اشکاشوگونه ام خیس ِ یه وقتایی..یادم

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 18 مرداد 1397

آهنگ نفسگیر مجید یحیایی - تکست موزیک
یه دردایی تو این دل هست که گهگاهی نفسگیره
من احساساتم و کشتم
دیگه گریه ام نمی گیره
یه وقتایی دلم تنها میشینه کنج تنهایی
می بینم گاهی اشکاشو
گونه ام خیس ِ یه وقتایی
.
.


یادمه هر روز برای عشق تو قسم می خوردم
وقتی با گریه تو گفتی
مسافرم
عشقم میمردم
از همون لحظه دیگه خنده روی لبام نمیاد
چرا دنیای دیوونه
اون همش فاصله می خواد
.
.
.

یه وقتایی چقدر ساده تو این تنهایی گم میشم
چقدر راحت تو این روزا
اسیر درد و غم میشم.
یه وقتایی دلم می خواد تو آغوش خدا باشم
برم در دلم شاید
تو این تنهایی پیدا شم
.
.
 یادمه هر روز برای عشق تو قسم می خوردم
وقتی با گریه تو گفتی
مسافرم
عشقم میمردم
از همون لحظه دیگه خنده روی لبام نمیاد
چرا دنیای دیوونه
اون همش فاصله می خواد
.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو