loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دوست دارم منه دیوونه حسین عامری موزیک زیبای حسین عامری با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید دوست دارم منه دیوونه قلبم واست داره میکوبه بی تو انگا

حسین بازدید : 9 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ دوست دارم منه دیوونه حسین عامری

موزیک زیبای حسین عامری با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

دوست دارم منه دیوونه قلبم واست داره میکوبه

بی تو انگار شدم دیوونه

عشقم بی تو دنیا زندونه

دیوونم دیوونه دلت اینو میدونه

برای دیدن من شب تا سحر میخونه

تو لیلی و من مجنون شدم آوار و حیرون

توی دشتو بیابون توی دشتو بیابون

دوست دارم منه دیوونه قلبم واست داره میکوبه

دانلود آهنگ دیوونم دیوونه دلت اینو میدونه حسین عامری

بی تو انگار شدم دیوونه

عشقم بی تو دنیا زندونه

دیوونم دیوونه دلت اینو میدونه

برای دیدن من شب تا سحر میخونه

تو لیلی و من مجنون شدم آوار و حیرون

توی دشتو بیابون توی دشتو بیابون

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو