loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ امین فیاض مجنون نگاتم,    دانلود اهنگ میخوام برات بمیرم,    دانلود آهنگ امین فیاض دل شده کاسه خون,    امین فیاض فول البوم,&

حسین بازدید : 55 جمعه 22 تیر 1397


,    دانلود آهنگ امین فیاض مجنون نگاتم
,    دانلود اهنگ میخوام برات بمیرم
,    دانلود آهنگ امین فیاض دل شده کاسه خون
,    امین فیاض فول البوم
,    امین فیاض رفیق اشکام
,    دانلود آهنگ جدید امین فیاض 94
,    امین فیاض تنهایی
,    دانلود آهنگ عزیزم عشق من
,    امین فیاض و مصطفی فتاحی
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%81%DB%8C%D8%A7%D8%B6-%D9%85%D8%AC%D9%86%D9%88%D9%86-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%AA%D9%85/

دانلود آهنگ امین فیاض به نام مجنون نگاتم با لینک مستقیم

Download Music Amin Fayyaz be Name Majnoone Neqatam Direct link MP3 320 & 128 + Play

دانلود آهنگ امین فیاض مجنون نگاتم

 

موزیک مجنون نگاتم از امین فیاض

عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام تورو ببینم
می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم
بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم
من که دوستت دارم بزار برات بمیرم
عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام برات بمیرم
می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم
بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم
من که دوستت دارم می خوام برات بمیرم
مجنون نگاتم دیونه چشاتم حال من چه خوبه وقتی که باهاتم
عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام تورو ببینم
می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم
بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم
من که دوستت دارم بزار برات بمیرم
مجنون نگاتم دیونه چشاتم حال من چه خوبه وقتی که باهاتم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ امین فیاض مجنون نگاتم دانلود اهنگ میخوام برات بمیرم دانلود آهنگ امین فیاض دل شده کاسه خون امین فیاض فول البوم امین فیاض رفیق اشکام دانلود آهنگ جدید امین فیاض 94 امین فیاض تنهایی دانلود آهنگ عزیزم عشق من امین فیاض و مصطفی فتاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو