loading...

آهنگ گلچین

چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم اونور دنیارو حتی دنبالت می گشتم هرچی ک تو خونه ی قلبم لونه کرده بود حتی خاطراتم و ب احترامت کشتم یاد اون روزا میفتم از چشام اشک میاد یا ک هرچیزی از اون روزا یادم میاد یادم

حسین بازدید : 65 جمعه 10 خرداد 1398

چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم
اونور دنیارو حتی دنبالت می گشتم
هرچی ک تو خونه ی قلبم لونه کرده بود
حتی خاطراتم و ب احترامت کشتم
یاد اون روزا میفتم از چشام اشک میاد
یا ک هرچیزی از اون روزا یادم میاد
یادمه قشنگترین عشق دنیا بودیم
چی شد عشقمون نمی خوام دیگه یادم بیاد
هرچی عکس و نامه از تو بود آتیش زدم
نمی خوام گذشته هامون دیگه یادم بیاد
هرگز از خدا نمی خوام اون چ کردی بامن


حتی یک ثانیه شم بخواد ب روزت بیاد

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ خاطره ها از کامران مولایی

♫♫♫♫♫♫

چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم
اونور دنیارو حتی دنبالت می گشتم
هرچی ک تو خونه ی قلبم لونه کرده بود
حتی خاطراتم و ب احترامت کشتم
یاد اون روزا میفتم از چشام اشک میاد
یا ک هرچیزی از اون روزا یادم میاد
یادمه قشنگترین عشق دنیا بودیم
چی شد عشقمون نمی خوام دیگه یادم بیاد
هرچی عکس و نامه از تو بود آتیش زدم
نمی خوام گذشته هامون دیگه یادم بیاد
هرگز از خدا نمی خوام اون چ کردی بامن
حتی یک ثانیه شم بخواد ب روزت بیاد

https://msbmusic.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم دانلود آهنگ بیکلام چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم دانلود آهنگ چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم با کیفیت 320 متن آهنگ چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم دانلود آهنگ جدید چ روزا ک هرجا میشد پیدات کنم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو