loading...

آهنگ گلچین

,    آلبوم امیر پیشه ور خدا,    دانلود فول آلبوم های امیر پیشه ور,    دانلود آهنگ جای خالیت از امیر پیشه ور,    فول البوم امیر پیشه ور, 

حسین بازدید : 89 یکشنبه 17 تیر 1397


,    آلبوم امیر پیشه ور خدا
,    دانلود فول آلبوم های امیر پیشه ور
,    دانلود آهنگ جای خالیت از امیر پیشه ور
,    فول البوم امیر پیشه ور
,    دانلود آهنگ جدید امیر پیشه ور چشمای نجیب
,    دانلود تمام اهنگ های امیر پیشه ور
,    دانلود آهنگ چشمای نجیب امیر پیشه ور
,    امیر پیشه ور دیدار آخر
,    دانلود فول البوم امیر پیشور
,   

http://nakaman.net/27880/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D9%88%D8%B1.html

 

دانلود آهنگ غمگین خدا از امیر پیشه ور

متن آهنگ

خدا تنهای تنهامو به غم نزدیک نزدیکم
نگاتو بر ندار از من ازین دنیای تاریکم
میدونم دور از چشماتو میدونم دلخوری از من
نگو با من نمیمونی نگو دل میبری از من

نگو از من گریزونی نگو از من تو بیزاری
آخه رو زخمای روحم فقط مرحم تو میذاری
همیشه با دلم خوبی اگه بد میکنم با تو
تو این قلبی که داغونه نمیگیره کسی جاتو
یه عمری از دلت دورم دلیل غصه هام اینه
واسه اینه که رو پلکام همیشه گریه میشینه

به تو رو میکنم بازم اگه قهری هنوز با من
بازم حرف میزنم با تو کمه فاصله ها تا من
خدایا بی تو من اینجا همش درگیر تشویشم
اگه از من جدا باشی بازم من عاشقت میشم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها آلبوم امیر پیشه ور خدا دانلود فول آلبوم های امیر پیشه ور دانلود آهنگ جای خالیت از امیر پیشه ور فول البوم امیر پیشه ور دانلود آهنگ جدید امیر پیشه ور چشمای نجیب دانلود تمام اهنگ های امیر پیشه ور دانلود آهنگ چشمای نجیب امیر پیشه ور امیر پیشه ور دیدار آخر دانلود فول البوم امیر پیشور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو