loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ mp3 محلی دلم تنگه دلم تنگه پسینی,    دانلود اهنگ mp3 لری دلم تنگه دلم تنگه دشتی,    دانلود اهنگ mp3 محلی دلم تنگه,    دانلو

حسین بازدید : 75 سه شنبه 03 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی دلم تنگه دلم تنگه پسینی
,    دانلود اهنگ mp3 لری دلم تنگه دلم تنگه دشتی
,    دانلود اهنگ mp3 محلی دلم تنگه
,    دانلود آهنگ mp3 دشتی دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ
,    دانلود آهنگ mp3 دلم تنگه آی دلم تنگه
,    دانلود آهنگ mp3 لری دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ
,    اهنگ mp3 دلم تنگه ای دلم تنگه با غمت میسوزم
,    وای دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ
,    دانلود اهنگ mp3 دلم تنگه وای دلم تنگه با غمت میسوزم
,    دانلود آهنگ mp3 محلی
,   

http://nakaaman.ir/

 

دلُم تنگه دلُم تنگ

چرا دنیا به من داره سر جنگ

زمونه از من مسکین چه می خواد

که بر قلبم زکینه میزنه چنگ

خدا رنج و ستم اندازه داره

به دنیا درد و غم اندازه داره

شدم از غم دچار درد و منت

گناه من چه بود غیر محبت

سیه بختم خودم میدونم ای دل

که میمیرم به ناکامی به غربت

خدا رنج و ستم اندازه داره

به دنیا درد و غم اندازه داره

چرا غم ریشه جونم گرفته

چرا محنت گریبونم گرفته

خداوندا مگه من دل نداشتم

چه دردی نور چشمونم گرفته

خدا رنج و ستم اندازه داره







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی دلم تنگه دلم تنگه پسینی دانلود اهنگ mp3 لری دلم تنگه دلم تنگه دشتی دانلود اهنگ mp3 محلی دلم تنگه دانلود آهنگ mp3 دشتی دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ دانلود آهنگ mp3 دلم تنگه آی دلم تنگه دانلود آهنگ mp3 لری دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ اهنگ mp3 دلم تنگه ای دلم تنگه با غمت میسوزم وای دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ دانلود اهنگ mp3 دلم تنگه وای دلم تنگه با غمت میسوزم دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو