loading...

آهنگ گلچین

شکستن غرورم شده عادت شکستن غرورم شده عادت دلم پره به دستت بی نهایت بزار بسوزی دل خلوت شبها چراغ ناامیدی تا قیامت بزار بسوزی دل خلوت شبها چراغ ناامیدی تا قیامت میخونم میخونم با خیانت میخونم میخو

حسین بازدید : 133 دوشنبه 05 خرداد 1399

شکستن غرورم شده عادت

شکستن غرورم شده عادت

دلم پره به دستت بی نهایت

بزار بسوزی دل خلوت شبها

چراغ ناامیدی تا قیامت

بزار بسوزی دل خلوت شبها

چراغ ناامیدی تا قیامت

میخونم میخونم با خیانت میخونم میخونم با خیانت

مینالم شبو روز برام شده یه عادت

مینالم شبو روز برام شده یه عادت

شکستن غرورم شده عادت

شکستن غرورم شده عادت

دلم پره به دستت بی نهایت


بزار بسوزی دل خلوت شبها

چراغ ناامیدی تا قیامت

بزار بسوزی دل خلوت شبها

چراغ ناامیدی تا قیامت

میخونم میخونم با خیانت میخونم میخونم با خیانت

مینالم شبو روز برام شده یه عادت

مینالم شبو روز برام شده یه عادت

دل من رو تو بردی به امانت

دل من رو تو بردی به امانت

شکستی و گذاشتی تو چه راحت

تو رفتی و هنوزم با خیالت

در انتظارتم خیره به ساعت

تو رفتی و هنوزم با خیالت

در انتظارتم خیره به ساعت

میخونم میخونم با خیانت میخونم میخونم با خیانت

مینالم شبو روز برام شده یه عادت

مینالم شبو روز برام شده یه عادت

دانلود آهنگ با کیفیت

منبع ناکامان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو