loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ من دلی دیوونه دارم,    دانلود اهنگ دل دیوونه از ازیتا,    دانلود اهنگ من دلی دوست دارم بخدا,    من دلی دوست دارم به خدا,&nb

حسین بازدید : 70 سه شنبه 05 تیر 1397



,    دانلود اهنگ من دلی دیوونه دارم
,    دانلود اهنگ دل دیوونه از ازیتا
,    دانلود اهنگ من دلی دوست دارم بخدا
,    من دلی دوست دارم به خدا
,    دانلود اهنگ دلی دلی دلی دلی
,    دانلود اهنگ شاد دلی دلی
,    دانلود اهنگ شاد دلی دلی دلی دلی
,    آهنگ شاد دلی دلی
,    متن آهنگ دلی علیرضا طلیسچی



 

http://next1.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B7%D9%84%DB%8C%D8%B3%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-6/

 

متن آهنگ دلی از علیرضا طلیسچی :

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

این همه داری خب یکیشم من

یعنی تو قلبت یه لحظم جا نمیشم من

من نمیرم واسه تو پس واسه کی

مردم من که با اسم دل یه عالمو بردم

من دلی دوست دارم به خدا خیلی دوست

دارم به خدا از این علاقه قلبی هیچی کم نشد

من بگم حرفامو جز تو به کی همه ی زندگیم

خودتی منی که از تو خاک تو میرسم به خدا

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

 قصه ی مهر تو اونجور که بخوای دل بکنی نیست

حس قلبم به تو انقدره که نابود شدنی نیست

بایدم نفس کشید تو آسمون پر ستارت

ریشه های این دیوونه جون بگیره زیر سایت

فرق تو با همه جاهای تو دنیا واسم اینه

این که آغوش تو بی خطرترین جای زمینه

پای تو که در میون باشه من این جونو میذارم

من که بالاتر از این زندگی چیزی رو ندارم

من دلی دوست دارم به خدا خیلی دوست دارم

به خدا از این علاقه قلبی هیچی کم نشد

من بگم حرفامو جز تو به کی همه ی زندگیم

خودتی منی که از تو خاک تو میرسم به خدا

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download








برچسب ها دانلود اهنگ من دلی دیوونه دارم دانلود اهنگ دل دیوونه از ازیتا دانلود اهنگ من دلی دوست دارم بخدا من دلی دوست دارم به خدا دانلود اهنگ دلی دلی دلی دلی دانلود اهنگ شاد دلی دلی دانلود اهنگ شاد دلی دلی دلی دلی آهنگ شاد دلی دلی متن آهنگ دلی علیرضا طلیسچی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو