loading...

آهنگ گلچین

جون به لب ... بگو دکترا برن این نفسای آخره تو فقط برام بخند اینجوری خیلی بهتره دم آخری بذار سیر بشینم نگات کنم غزل آخرمو فدای خنده هات کنم عزیزم گریه نکن خراب هر هق هق تم  ک

حسین بازدید : 41 پنجشنبه 31 خرداد 1397

جون به لب ...


بگو دکترا برن این نفسای آخره
 تو فقط برام بخند اینجوری خیلی بهتره

 دم آخری بذار سیر بشینم نگات کنم
 غزل آخرمو فدای خنده هات کنم

 عزیزم گریه نکن خراب هر هق هق تم


 کاش نفس یاری کنه بازم بگم عاشقتم

 بگو هیچکسی نیاد میخوام باهات تنها باشم
دستاتو به من بده دارم از هم میپاشم

.

.

.

 


دیگه بی تابی نکن آشفته حالم میکنی
قبل نفرینم گلم بگو حلالم میکنی

با تو ام تا به ابد نمیشی از دلم جدا
گل مهربون من قرارمون پیش خدا

رد خنده هاتو هیچ کسی نشونم نمیده
تا بیام حرف بزنم گریه امونم نمیده

میدونم سخته ولی رفتن من حقیقته
واسه من گریه نکن این آخرین وصیته

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو