loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه کیفیت 320 ,کد آهنگ جدید یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه,یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه کیفیت عالی,تکست آهنگ یک دل ای

حسین بازدید : 507 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه

 یه روزی رفتم که رفتم رو واست خونده بودم
اون زمان هم به خدا تو کار دل مونده بودم

یه دل اینجا، یه دل اونجا، اشک حسرت توی چشمام
من عزیزم راه دوره دل من سنگ صبوره،
زندگی اینجوری خواسته سرنوشت ها جورواجوره،

دلم آروم نداره، دلم آروم نداره
تا میگم غصه نخور دست به زاری میذاره

من عزیزم راه دوره دل من سنگ صبوره،
زندگی اینجوری خواسته سرنوشت ها جورواجوره

گر چه از جمله عزیزان خودم جدا میشم


باز میرم به سوی اواگر نرم تنها میشم

یه دل اینجا، یه دل اونجا اشک حسرت توی چشمام
دل تا بی تاب نشده اشکها سیلاب نشده
خداحافظ خداحافظ

وقتی دل بد میاره گریه حاصل نداره
خداحافظ خداحافظ

یه روزی رفتم که رفتم رو واست خونده بودم
اون زمان هم به خدا تو کار دل مونده بودم
یه دل اینجا، یه دل اونجا......


http://www.iransong.com/









برچسب ها دانلود آهنگ جدید یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه کیفیت 320 کد آهنگ جدید یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه کیفیت عالی تکست آهنگ یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه دانلود آهنگ یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه کیفیت عالی متن آهنگ یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه دانلود موزیک ویدیو یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 تکست نایس یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه دانلود آهنگ یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه فروردین 96 دانلود ترانه یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه سایت ایکس نایس کد موزیک جدید یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه کد موزیک یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه یک دل اینجا یک دل اونجا مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو