loading...

آهنگ گلچین

دانلود اهنگ مصطفی فتاحی گل نازم , دانلود اهنگ مصطفی فتاحی خدانمیرسه مرگ من , دانلود آهنگ خدا بگو چه گناهم بود عذابش مرگ یارم بود , دانلود آهنگ روز عشقم شده افسا

حسین بازدید : 1110 سه شنبه 05 دی 1396
X دانلود اهنگ مصطفی فتاحی گل نازم X دانلود اهنگ مصطفی فتاحی خدانمیرسه مرگ من X دانلود آهنگ خدا بگو چه گناهم بود عذابش مرگ یارم بود X دانلود آهنگ روز عشقم شده افسانه X مصطفی فتاحی مرگ من X دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خدا بگو چه گناهم بود X مصطفی فتاحی عشق مرده X دانلود آهنگ عشق مرده مصطفی فتاحی و چوپی فتاح X متن آهنگ عشق مرده مصطفی فتاحی

 

 

http://nakaman.ir/3548/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B5%D8%B7%D9%81%DB%8C-%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AD%DB%8C.html

دانلود آهنگ عشق مرده از مصطفی فتاحی

آهنگ غمگین و گریه دار عشق مرده اجرایی فوق احساسی …

متن آهنگ عشق مرده + دانلود

نه اون نامرد نیست تو رو تنهات نذاشت

اون صحنه ترسناک مرگبار نذاشت

تا اومد واست بشکافه اون قلبشو

زمونه گرفت جونشو برید حرفشو

من مصطفی میدونم که درد تو چیه

تو یه عشق داشتی ولی پر زده دیگه

آره مرگ تسخیرش کرده حرفم اینه

بازم بخون ازش شاید این مرحمی بشه

تو هم بزن داد تا هرشب چخش بشه

نذار خاطراتت توی قلبش محو بشه

آهنگ عشق مرده از مصطفی فتاحی

خدا نمیرسه مرگ من عشقم خوابه من بیدارم

راز عشقم شده افسانه مثال لیلی و مجنونم

خدا نمیرسه مرگ من عشقم خوابه من بیدارم

راز عشقم شده افسانه مثال لیلی و مجنونم

چرا رفتی گل نازم شدی رفیق نیمه راهم

تو غروب دلدادگی هاسیاهپوشتم گل نازم

خدا بگو چه گناهم بود عذابش مرگ یارم بود

بسوزم تو آتیش دنیا  بگو بدونم این حقم بود

میسوزم آخه تنها بود تو غم دنیا دلش دریا بود

همدم و رفیق تنهاییام رفت و بس که دلش تنها بود

آهنگ عشق مرده از مصطفی فتاحی

آهنگ رپ غمگین

من تاریکه چشمام نگام حرفی نداره

هر ثانیه انگار واسم تلخی میاره

شب بارون چشمام مثه سیلی میباره

من تو رو حلال کردم ای عشقم

با این بغض و ضجه ام ای کاش من

پر میکشیدم به جا تو به آسمون

آخه خدا بگو چی بودش بختمون

خدا بگو چه گناهم بود عذابش مرگ یارم بود

بسوزم تو آتیش دنیا  بگو بدونم این حقم بود

خدا بگو چه گناهم بود عذابش مرگ یارم بود

بسوزم تو آتیش دنیا  بگو بدونم این حقم بود

میسوزم آخه تنها بود تو غم دنیا دلش دریا بود

همدم و رفیق تنهاییام رفت و بس که دلش تنها بود 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ مصطفی فتاحی گل نازم دانلود اهنگ مصطفی فتاحی خدانمیرسه مرگ من دانلود آهنگ خدا بگو چه گناهم بود عذابش مرگ یارم بود دانلود آهنگ روز عشقم شده افسانه مصطفی فتاحی مرگ من دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خدا بگو چه گناهم بود مصطفی فتاحی عشق مرده دانلود آهنگ عشق مرده مصطفی فتاحی و چوپی فتاح متن آهنگ عشق مرده مصطفی فتاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو