loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد همایون به نام چشم ما روشن عشق دانلود آهنگ چشم ما روشن عشق از حامد همایون با کیفیت 320 و 128 به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین Download New Music Hamed Homayoun

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 20 آذر 1399

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد همایون به نام چشم ما روشن عشق
دانلود آهنگ چشم ما روشن عشق از حامد همایون با کیفیت 320 و 128 به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین
Download New Music Hamed Homayoun - Cheshme Ma Roshan Eshgh Mp3


sample11


متن آهنگ چشم ما روشن حامد همایون

چشم ما روشن عشق بی خبر آمده ای
بعد عمری دوری از سفر آمده ای
چشم ما روشن عشق چه عجب اینجایی
دلمان پوسید از این همه تنهایی
من زمستانم را برف و پارو کردم
خانه را پیش پات آب و جارو کردم
چای دم کردم تا تو لبی تر بکنی
پیش من بنشینی خستگی در بکنی
خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق
زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی
خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق
زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی
دل ما خانه ی توست عشق تشریف بیار
خانه دیوانه ی توست عشق تشریف بیار
خسته ی راهی چشم عشق میخواهی چشم
تو بگو میمانی قدمت روی چشم
خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق
زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی
خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق
من تو را میخواهم هر چه بادا باد عشق
زلفهای مشکی چشم های میشی
با تو روشن شد این کلبه ی درویشی




فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو