loading...

آهنگ گلچین

Hik\' [ndnhd;s khds,دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,قدیمی آرش ای پی و مسیح کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل قدیمی آرش ای پی و مسیح,دانلود ترانه قدیمی آرش ای پی و

حسین بازدید : 525 چهارشنبه 09 فروردین 1396

آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیح

بیا برگرد پیشم به من بگو آره
خیلی دوری دل من آروم نداره
خیلی گفتم دوستت دارم چندین باره
نمیفهمی نمیدونی ای بیچاره
حالا میخوای پیشم بیای تنها
برام شبو بسپاری به فردا
دستات باشه همیشه تو دستام
جدا بشه دل من از غم ها

آرزو تو بودی آبرو تو بودی
بی دووم تو بودی


بی صفت
میخوای بهم بگی دوسم داری تو
دروغ گویی شده آسون واسه تو
حالا میگم یه چیزی تو گوش کن
مسیح مرده منو فراموش کن

خیلی پستی حرفات همش هستن دروغ
برو گم شو عروسک بی چشم و رو
چرا بازی کردی با منه تو پرو
باختی تو این بازی هنوزم هستی دو رو

فکر نکن واسم شدی مانع
خسته شده دلم از بیگانه
من دیگه نمیشم مانع
حرفات همش هستن یه بهانه


دل سوخته حالا پشیمونی چرا
کجا بودی رفتی چشام بودش به راه
حرفات تو گوشمه هنوز با اون صداست
خندیدی و گفتی برو با یه نگاه

 

منبع:


http://xni3e.com/







برچسب ها Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 قدیمی آرش ای پی و مسیح کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل قدیمی آرش ای پی و مسیح دانلود ترانه قدیمی آرش ای پی و مسیح کد موزیک جدید قدیمی آرش ای پی و مسیح دانلود آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیح سایت ایکس نایس دانلود آهنگ جدید قدیمی آرش ای پی و مسیح کیفیت 320 قدیمی آرش ای پی و مسیح دانلود آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیح فروردین 96 کد آهنگ جدید قدیمی آرش ای پی و مسیح دانلود آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیح کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید تکست نایس قدیمی آرش ای پی و مسیح تکست نایس قدیمی آرش ای پی و مسیح دانلود موزیک ویدیو قدیمی آرش ای پی و مسیح تکست آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیح کد موزیک قدیمی آرش ای پی و مسیح متن و دانلود آهنگ جدید متن آهنگ قدیمی آرش ای پی و مسیح دانلود آهنگ با لینک مستقیم قدیمی آرش ای پی و مسیح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو