loading...

آهنگ گلچین

متن مداحی کریمیدنیای من به تو وابستگی داره ودنیا بی تو تب دلواپسی داره ودنیای من بی تو داغونهشور عشقت با دل من چه ها کرده واسمت اقا شده نقش قلب عاشق ودنیای بی تو مثل زندونهمن بی تاب تو ام تو دنیای منی

حسین بازدید : 79 دوشنبه 08 آبان 1396



متن مداحی کریمی
دنیای من به تو وابستگی داره و

دنیا بی تو تب دلواپسی داره و

دنیای من بی تو داغونه

شور عشقت با دل من چه ها کرده و

اسمت اقا شده نقش قلب عاشق و

دنیای بی تو مثل زندونه


من بی تاب تو ام تو دنیای منی

من مجنونت شدم تو لیلای منی

من از اول بخوای نخوای مبتلاتم

من از اول یکی از این نوکراتم

من از اول دیوونه کربلاتم

******

من رو با تو مادرم اشنا کرده و

توی هیئت به غمت مبتلا کرده و

با یاد تو غرق احساسم

دنیای من با تو اقا چی کم داره و

این دل بعد از اسیر علمدار و

از اول حیرون عباسم

من از اول خادم تو هیئتاتم

من از اول عاشق گنبد طلاتم

من از اول دیوونه کربلاتم

abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو