loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ من همدم تو تو گل نرگسی,    دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو,    تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی,    اهنگ قدیمی

حسین بازدید : 306 سه شنبه 09 مهر 1398


,    دانلود آهنگ من همدم تو تو گل نرگسی
,    دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو
,    تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی
,    اهنگ قدیمی تو گل نرگسی من شبنم تو
,    دانلود آهنگ جهرمی تو گل نرگسی
,    دانلود آهنگ محلی من همدم توتو گل نرگسی
,    دانلود اهنگ من همدم تو علی موسی زاده
,    تو گل نرگسی من شبنم تو سیما بینا
,    تو گل نرگسی من شبنم تو از سعید کریمی

 

 

http://nakaman1.ir

از اینجا تا به شیراز خیلی راهه

زمینش نقره و خاکش طلاهه

از اینجا تا به شیراز خیلی راهه

زمینش نقره و خاکش طلاهه

من همدم تو تو گل نرگسی

من شبنم تو تو گل نرگسی …

به سفای سفر که میروی تو

به هر راه میروی خدا دل میبری تو

من همدم تو تو گل نرگسی

من شبنم تو تو گل نرگسی

من همدم تو تو گل نرگسی

من شبنم تو تو گل نرگسی

چراغ خانه زنن آبادی خانه زنن

هم خوبن و هم بدن

چراغ خانه زنن آبادی خانه زنن

هم خوبن و هم بدن

چراغ خانه زنن آبادی خانه زنن

هم خوبن و هم بدن

زن بگو ناز نازی بگو ..

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ من همدم تو تو گل نرگسی دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی اهنگ قدیمی تو گل نرگسی من شبنم تو دانلود آهنگ جهرمی تو گل نرگسی دانلود آهنگ محلی من همدم توتو گل نرگسی دانلود اهنگ من همدم تو علی موسی زاده تو گل نرگسی من شبنم تو سیما بینا تو گل نرگسی من شبنم تو از سعید کریمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو