loading...

آهنگ گلچین

کد آوای انتظار همراه اول عشق دلم امین رستمی  برای اولین بار کد آهنگ پیشواز امین رستمی عشق دلم تو شدی تموم قلبم مال خودم میشی برای همراه اول در سه قطعه با شنیدن آنلاین 1- کد قطعه اول پیشواز هم

حسین بازدید : 0 سه شنبه 31 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول عشق دلم امین رستمی

 برای اولین بار کد آهنگ پیشواز امین رستمی عشق دلم تو شدی تموم قلبم مال خودم میشی برای همراه اول در سه قطعه با شنیدن آنلاین

کد آوای انتظار عشق دلم امین رستمی همراه اول

1- کد قطعه اول پیشواز همراه اول عشق دلم: 42897

وقتی تویی کنارم …. حال خوبی دارم وای به دل بی قرارم … !!
آروم آروم و آسه این دل داره میره … واسه تو دل تنهام انگار …. یه عشق خیلی خاصه –
انگار تو آسمونم اینه حال دل دیوونم ، فقط خودم میتونم ، حرف تو چشاتو بخونم !!

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

2- کد قطعه دوم: 42898

عشق دلم تو میشی چه دل روان پریشی !!
باید تو مال من شی … مال اونکه زندگیشی –

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

3- کد قطعه سوم: 42899

قلبم نمیزنه قلبت مال منه… از تو دل نمیکنه عشق دلم !!
تو فال خود منی منو پس نمیزنی … مال خود منی عشق دلم –

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای خرید کد را به 8989 ارسال نمایید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو