دانلود آهنگ غلامحسین بنان راز نگاه

Download Music Gholam Hosein Banan Raze Negah

آهنگ غلامحسین بنان بنام راز نگاه

چشم فتانت با نگاهی‌ قصه‌های ناگفته گوید

روشنی بخشد همچو ماهی‌ تا که از عاشق دل‌ بجوید

دانلود آهنگ غلامحسین بنان راز نگاه

 

متن آهنگ راز نگاه از غلامحسین بنان

چشم فتانت با نگاهی‌ قصه‌های ناگفته گوید

روشنی بخشد همچو ماهی‌ تا که از عاشق دل‌ بجوید

شدم از آن چشم گیرا به یک نگه غرق رویا

که شد روشن چشم دل‌ ز مهرویی ساغر من گشت امشب

از می‌‌شادی شد لبالب تا سحر دارم دیده بر رویش

چون بود پابند این دل‌ شیدا در دام مویش

کند دل‌ دیوانه نام من به رسوایی‌ها افسانه

konad dele divane name man be rosvaeeha afsane

نباشدم پروایی گر بسوزاند جان همچون پروانه

nabashadam parvaee gar besoozanad jan hamchon parvaneh

ترانه آهنگ راز نگاه از غلامحسین بنان

از می‌‌شادی شد لبالب تا سحر دارم دیده بر رویش

چون بود پابند این دل‌ شیدا در دام مویش

کند دل‌ دیوانه نام من به رسوایی‌ها افسانه

konad dele divane name man be rosvaeeha afsane

نباشدم پروایی گر بسوزاند جان همچون پروانه

nabashadam parvaee gar besoozanad jan hamchon parvaneh