loading...

آهنگ گلچین

,کد آوای انتظار همراه اول غریبگی نکن دلم غریبه نیست ,کد پیشواز ایرانسل غریبگی نکن دلم ,کد آوای انتظار همراه اول دلم تنگه آی دلم تنگه با غمت میسوزم از پویا بیاتی ,کد آوای انتظار همراه اول دلم تنگه

حسین بازدید : 151 جمعه 23 آبان 1399

,کد آوای انتظار همراه اول غریبگی نکن دلم غریبه نیست

,کد پیشواز ایرانسل غریبگی نکن دلم

,کد آوای انتظار همراه اول دلم تنگه آی دلم تنگه با غمت میسوزم از پویا بیاتی

,کد آوای انتظار همراه اول دلم تنگه آی دلم تنگه با غمت میسوزم بگو تا کی چشمامو به راه تو بدوزم

,کد آوای انتظار همراه اول پویا بیاتی

,کد پیشواز ایرانسل غریبگی نکن بزار پر شم از جادوی نگات

,کد آوای انتظار همراه اول بگو که یادته پویا بیاتی

,کد آوای انتظار همراه اول قدیمی بگو که یادته پویا بیاتی

,کد اهنگ پیشواز پویا بیاتی بگو که یادته همراه اول

,







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو