loading...

آهنگ گلچین

تکست آهنگ این آخرین باره میلاد باران,متن ترانه این آخرین باره میلاد باران ,ljk jvhkiHik\' [ndn,دانلود آهنگ با لینک مستقیم این آخرین باره میلاد باران,ljk Hik\' [nd

حسین بازدید : 109 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ این آخرین باره میلاد باران xni3e.ir
Lyrics Music Milad Baran In Akharin Bareh
متن آهنگ این آخرین باره میلاد باران
ترانه و شعر آهنگ این آخرین باره میلاد باران
لبهاتو میبوسم این آخرین باره این بوسه ها تنها از رویه اجباره
لبهاتو میبوسم بی ذره ای احساس احساسمو کشتی هر وقت دلت میخواست
فردا میونه ما چیزی نمی مونه فردا تموم میشه میری از این خونه
میری که داغونشم اینو خودم میخوام حس میکنم طعمه اشکاتو رو لبهام
فردا میونه ما چیزی نمی مونه فردا تموم میشه میری از این خونه
میری که داغونشم اینو خودم میخوام حس میکنم طعمه اشکاتو رو لبهام
تکست آهنگ این آخرین باره میلاد باران
حتی همین لحظه دستای تو سرده میبوسمت اما کی عاشقت کرده
لبهای تو خوش رنگ اما خطا کاره میبوسمت بازم این آخرین باره
این آخرین باره این آخرین باره


فردا میونه ما چیزی نمی مونه فردا تموم میشه میری از این خونه
میری که داغونشم اینو خودم میخوام حس میکنم طعمه اشکاتو رو لبهام
فردا میونه ما چیزی نمی مونه فردا تموم میشه میری از این خونه
میری که داغونشم اینو خودم میخوام حس میکنم طعمه اشکاتو رو لبهام
فردا میونه ما چیزی نمی مونه فردا تموم میشه میری از این خونه
میری که داغونشم اینو خودم میخوام حس میکنم طعمه اشکاتو رو لبهام





http://www.faratext.com



 www.xni3e.ir







برچسب ها تکست آهنگ این آخرین باره میلاد باران متن ترانه این آخرین باره میلاد باران ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ با لینک مستقیم این آخرین باره میلاد باران ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ این آخرین باره میلاد باران کیفیت 320 دانلود آهنگ این آخرین باره میلاد باران دانلود آهنگ جدید این آخرین باره میلاد باران دانلود ترانه این آخرین باره میلاد باران کد پیشواز همراه اول این آخرین باره میلاد باران آهنگ این آخرین باره میلاد باران کد آهنگ این آخرین باره میلاد باران دانلود موزیک ویدیو این آخرین باره میلاد باران کد موزیک این آخرین باره میلاد باران کد آهنگ پیشواز ایرانسل این آخرین باره میلاد باران دانلود آهنگ جدید این آخرین باره میلاد باران بهمن ماه 1395 متن آهنگ این آخرین باره میلاد باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو