دانلود آهنگ داریوش به خود رسیدن

Download Music Dariush Be Khod Residan

آهنگ داریوش بنام به خود رسیدن

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود

دانلود آهنگ داریوش به خود رسیدن

 

متن آهنگ به خود رسیدن از داریوش 

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود

bi hamegan be sar shavad bi to be sar nemishavad

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود…

daghe to darad in delam jaye degar nemishavad

بی تو برای شاعری واژه خبر نمیشود

بغض دوباره دیدنت هست و بدر نمیشود

فکر رسیدن به تو،فکر رسیدن به من

از تو به خود رسیده ام این که سفر نمیشود

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود

bi hamegan be sar shavad bi to be sar nemishavad

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود…

daghe to darad in delam jaye degar nemishavad

دلم اگر به دست تو به نیزه ای نشان شود

برای زخم نیزه ات سینه سپر نمیشود

صبوری و تحملت همیشه پشت شیشه ها

پنجره جز به بغض تو ابری و تر نمیشود

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود

bi hamegan be sar shavad bi to be sar nemishavad

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود…

daghe to darad in delam jaye degar nemishavad

صبور خوب خانگی شریک ضجه های من

خنده خسته بودنم زنگ خطر نمیشود

حادثه یکی شدن حادثه ای تازه نبود

مرد تو جز تو از کسی زیر و زبر نمیشود

بفکر سر سپردنم به اعتماد شانه ات

گریه ی بخشایش من که بی ثمر نمیشود

همیشگی ترین من،لاله نازنین من

بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمیشود

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود

bi hamegan be sar shavad bi to be sar nemishavad

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود…

daghe to darad in delam jaye degar nemishavad

ترانه آهنگ به خود رسیدن از داریوش 

همیشگی ترین من،لاله نازنین من

بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمیشود

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمیشود

bi hamegan be sar shavad bi to be sar nemishavad

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود…

daghe to darad in delam jaye degar nemishavad