loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ خدا کجایی که دارم دیوونه میشم از امید ساربانی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : نبودت کوه درده منو دیوونه کرده غم دنیامو باور کن ببین بی تو شکستم چقد

حسین بازدید : 7 سه شنبه 22 مهر 1399

دانلود آهنگ خدا کجایی که دارم دیوونه میشم از امید ساربانی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

نبودت کوه درده منو دیوونه کرده

غم دنیامو باور کن

ببین بی تو شکستم چقدر داغون و خستم

بیا حالم رو بهتر کن

تو این بارون نم نم بار آرومو کم کم بدون چترو بارونی

یه چشمم خیسه از غم یه چشمم اشک و ماتم

تو حالم رو نمیدونی

همش بیقرارم کسی رو ندارم چقدر غصه دارم

میخوام مثل بارون تو فصل زمستون یه دنیا ببارم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم

خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم

خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم

خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم

بدون تو چه سردم بگیر دستامو محکم تو حال زمستونی

من از دنیا بریدم برای عشقت اما تو هم پیشم نمی مونی

همش بیقرارم کسی رو ندارم چقدر غصه دارم

میخوام مثل بارون تو فصل زمستون یه دنیا ببارم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم

خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم

خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم

خدا کجایی خدا کجایی ببینی نمونده پیشم

خدا کجایی خدا کجایی که دارم دیوونه میشم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو