loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ حال عجیب نعیم روشان naeim roshaan - hale ajib من هنوز یه آدم گنگو ردم میگیری تو با رفتنت چیو از من X دانلود آهنگ حاله عجیب نعیم روشان X حال عجیب نعیم روشان X دانلود آهنگ

حسین بازدید : 53 جمعه 16 اسفند 1398

دانلود آهنگ حال عجیب نعیم روشان

naeim roshaan - hale ajib

من هنوز یه آدم گنگو ردم

میگیری تو با رفتنت چیو از من

X دانلود آهنگ حاله عجیب نعیم روشان X حال عجیب نعیم روشان X دانلود آهنگ حال عجیب نعیم روشن X دانلود آهنگ نعیم روشان بنام حال عجیب X دانلود آهنگ جدید نعیم روشان بنام حال عجیب X نعیم روشان حال عجیب X من هنوز یه آدم گنگو ردم X من هنوز یه آدم گنگ ردم X دانلود آهنگ من هنوز یه آدم گنگو ردم نعیم روشان X دانلود آهنگ من هنوز یه آدم گنگ ردم X من هنوز یه آدم گنگو ردم میگیری تو با رفتنت چیو از من X میگیری تو با رفتنت چیو از من X دانلود آهنگ میگیری تو با رفتنت چیو از من نعیم روشان X دانلود آهنگ واسه بودن تو من هر کاری کردم نعیم روشان X من حال عجیبی دارم دارم هی تو خودم میبارم X دانلود آهنگ من حال عجیبی دارم دارم هی تو خودم میبارم نعیم روشان X میگم این دل دیوونه عاشقت میمونه نکنی تو طردم X دانلود آهنگ میگم این دل دیوونه عاشقت میمونه نکنی تو طردم نعیم روشان X من هنوز یه آدم گنگ ردم میگیری تو با رفتنت چیو از من

 

 

 

 

 

من هنوز یه آدم گنگو ردم

میگیری تو با رفتنت چیو از من

واسه بودن تو من هر کاری کردم

من حال عجیبی دارم دارم هی تو خودم میبارم

میگم این دل دیوونه عاشقت میمونه نکنی تو طردم

 

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ حاله عجیب نعیم روشان حال عجیب نعیم روشان دانلود آهنگ حال عجیب نعیم روشن دانلود آهنگ نعیم روشان بنام حال عجیب دانلود آهنگ جدید نعیم روشان بنام حال عجیب نعیم روشان حال عجیب من هنوز یه آدم گنگو ردم من هنوز یه آدم گنگ ردم دانلود آهنگ من هنوز یه آدم گنگو ردم نعیم روشان دانلود آهنگ من هنوز یه آدم گنگ ردم من هنوز یه آدم گنگو ردم میگیری تو با رفتنت چیو از من میگیری تو با رفتنت چیو از من دانلود آهنگ میگیری تو با رفتنت چیو از من نعیم روشان دانلود آهنگ واسه بودن تو من هر کاری کردم نعیم روشان من حال عجیبی دارم دارم هی تو خودم میبارم دانلود آهنگ من حال عجیبی دارم دارم هی تو خودم میبارم نعیم روشان میگم این دل دیوونه عاشقت میمونه نکنی تو طردم دانلود آهنگ میگم این دل دیوونه عاشقت میمونه نکنی تو طردم نعیم روشان من هنوز یه آدم گنگ ردم میگیری تو با رفتنت چیو از من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو