دانلود آهنگ جدید رادین غریبه

Download New Music Radin Gharibeh

آهنگ جدید رادین بنام غریبه

از تمومه خاطراته اون کسی که عاشقم کرد

این دل شکسته موند و ماتمو یه عالمه درد

دانلود آهنگ جدید رادین غریبه

 

متن آهنگ غریبه از رادین

از تمومه خاطراته اون کسی که عاشقم کرد

az tmomh khatrath aon ksi ke aashghm krd

این دل شکسته موند و ماتمو یه عالمه درد

ain dl shksth mond o matmo ye aalmh drd

با غم خودم نشستم وقتیکه بیادم افتاد

ba ghm khodm nshstm vaghtike biadm aftad

من شدم مثل غریبی که یه عمره رفته از یاد

mn shdm msl ghribi ke ye amrh rfth az iad

هر دقیقه مردمو با فکرشم به من نفس داد

hr dghighh mrdmo ba fkrshm bh mn nfs dad

هر چی از نبودن تو میگذره غمم همینه

hr chi az nbodn to migzrh ghmm hminh

حسرته زیادیه من واسه ی تو کمترینه

hsrth ziadye mn oash i to kmtrinh

عمر من رفت تا بفهمم این علاقه رفتنی نیست

amr mn rft ta bfhmm ain alaghh rftni nist

دیدن دوباره ی تو آرزو نکردنی نیست

didn dobarh i to arzo nkrdni nist

من هنوزم تو سرم دارم هواتو

mn hnozm to srm darm hoato

با خیالت میشنوم هرشب صداتو

ba khialt mishnom hrshb sdato

نازنین دیگه ای تو زندگیم نیست

naznin digh ai to zndgim nist

این غریبه دنیارو میبینه با تو

ain ghribh dniaro mibinh ba to

این غریبه دنیارو میبینه با تو

ain ghribh dniaro mibinh ba to

ترانه آهنگ غریبه از رادین

دیدن دوباره ی تو آرزو نکردنی نیست

didn dobarh i to arzo nkrdni nist

من هنوزم تو سرم دارم هواتو

mn hnozm to srm darm hoato

با خیالت میشنوم هرشب صداتو

ba khialt mishnom hrshb sdato

نازنین دیگه ای تو زندگیم نیست

naznin digh ai to zndgim nist

این غریبه دنیارو میبینه با تو

ain ghribh dniaro mibinh ba to

این غریبه دنیارو میبینه با تو

ain ghribh dniaro mibinh ba to