loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ بازی نکن با من من آخر راهم از امیرحسین شهرآیینی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین (گیتار) بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بازی نکن با من من آخر راهم با این چشات قلبم با غصه همراهم ت

حسین بازدید : 37 شنبه 05 مهر 1399

دانلود آهنگ بازی نکن با من من آخر راهم از امیرحسین شهرآیینی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین (گیتار) بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بازی نکن با من من آخر راهم

با این چشات قلبم با غصه همراهم

تلخه خنده هام کی اومد به جام عاشقت بودم

نگو نگو از غم خاطرات تلخمون

بازیچی دست تو شد دلم نامهربون

اگه بری بغض میمونه با عطرت روبروم

نگو نگو از غم خاطرات تلخمون

بازیچی دست تو شد دلم نامهربون

اگه بری بغض میمونه با عطرت روبروم

بازیچه شد قلبم این قلب وابسته

بارون شدم اما چتر دلت بسته

این آخر راهه میری به بیراهه

بازی نکن با من این آخر راهه

دیوار قلب من پیش تو کوتاهه

من میرم از قلبت این بهترین راهه

نگو نگو از غم خاطرات تلخمون

بازیچی دست تو شد دلم نامهربون

اگه بری بغض میمونه با عطرت روبروم

نگو نگو از غم خاطرات تلخمون

بازیچی دست تو شد دلم نامهربون

اگه بری بغض میمونه با عطرت روبروم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو