loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی,کد موزیک نگو دیره مسعود محمد نبی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم نگو دیره مسعود محمد نبی,ljk jvhkiHik\' [ndn,دانلود آهنگ نگو دیره مسع

حسین بازدید : 100 دوشنبه 25 بهمن 1395



متن آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی www.xni3e.ir
Lyrics Music Masoud Mohammad Nabi Nagoo Dire
متن آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی
ترانه و شعر آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی
شبا تا جایی که میشه به خونه برنمیگردم یه جوری رد شدی از من که فکرشم نمیکردم
از این فاصله کاری کن به من نزدیکتر باشی درختی ام که افتادم نیازی نیست تبر باشی
نگو دیگه دیره دلم آخه گیره اگه تو نباشی میذارم بمیره
نگو بی عبوره نگو سوت و کوره دلی که به عشقت هنوزم صبوره
تکست آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی
تو رفتی که نمیتونم رو پاهای خودم باشم میخوام باقیه عمرم رو تو رویای خودم باشم
محاله ممکنه جز تو کسی رد شه از این خونه تو میتونی یه فکری کن به حاله منه دیوونه
نگو دیگه دیره دلم آخه گیره اگه تو نباشی میذارم بمیره


نگو بی عبوره نگو سوت و کوره دلی که به عشقت هنوزم صبوره
نگو دیگه دیره دلم آخه گیره اگه تو نباشی میذارم بمیره
نگو بی عبوره نگو سوت و کوره دلی که به عشقت هنوزم صبوره
**


http://www.faratext.com







برچسب ها متن آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی کد موزیک نگو دیره مسعود محمد نبی دانلود آهنگ با لینک مستقیم نگو دیره مسعود محمد نبی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی کیفیت 320 دانلود آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی متن ترانه نگو دیره مسعود محمد نبی ljk Hik' [ndn آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی دانلود موزیک ویدیو نگو دیره مسعود محمد نبی دانلود آهنگ جدید نگو دیره مسعود محمد نبی بهمن ماه 1395 تکست آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی دانلود آهنگ جدید نگو دیره مسعود محمد نبی دانلود ترانه نگو دیره مسعود محمد نبی کد پیشواز همراه اول نگو دیره مسعود محمد نبی کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو دیره مسعود محمد نبی کد آهنگ نگو دیره مسعود محمد نبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو