loading...

آهنگ گلچین

    روزی شدم به نوره، نوره پخش و هوا رفت روزی شدم به سوله، سوله ریخت و به‌گا رفت روزی شدم به تهی، غش کرد و دلش گرفت و رفت روزی شدم به صداقت، وای وای وا وای، کجا رفت وای وای وا وای

حسین بازدید : 598 دوشنبه 25 شهریور 1398

 

 

روزی شدم به نوره، نوره پخش و هوا رفت

روزی شدم به سوله، سوله ریخت و به‌گا رفت

روزی شدم به تهی، غش کرد و دلش گرفت و رفت

روزی شدم به صداقت، وای وای وا وای، کجا رفت

وای وای وا وای، کجا رفت

وای وای وا وای، کجا رفت

وای وای وا وای، کجا رفت

وای وای وا وای، کجا رفت

همش دلم می گیره، همش تنم اسیره

downloadspeed.ir

 

خنجر زدم خوب نشد، بل بل زدم جور نشد

همش دلم می گیره، همش تنم اسیره

خنجر زدم خوب نشد، بل بل زدم جور نشد

ما را به جام هندی، ما را به رسم رندی

ما را به رنج دوری، ما را به عشق و شوری

ما را به راز فاشی، ما را به آش و لاشی

ما را به حامله ی باکره، ما را به شهید زنده

ما را به حامله ی باکره، ما را به شهید زنده

همش دلم می گیره، همش تنم اسیره

خنجر زدم خوب نشد، بل بل زدم جور نشد

همش دلم می گیره، همش تنم اسیره

خنجر زدم خوب نشد، بل بل زدم جور نشد

ما را به شیخ موبایل دار، ما را به بسیجی فایل دار

ما را به نهضت حسین، ما را به فرودگاه خمین

ما را به رهبر صوفی، ما را به تایپ کوفی

ما را به حامله ی باکره، ما را به شهید زنده

ما را به آسفالت سوراخ، ما را به لذت آخ

ما را به حامله ی باکره، ما را به شهید زنده

همش دلم می گیره، همش تنم اسیره

خنجر زدم خوب نشد، بل بل زدم جور نشد

همش دلم می گیره، همش تنم اسیره

خنجر زدم خوب نشد، بل بل زدم جور نشد

they shot us down BANG BANG

we hit the ground BANG BANG

that awful sound BANG BANG

all babys shot us down

خنجر زدم خوب نشد، بل بل زدم جور نشد

همش دلم می گیره، همش تنم اسیره

we always win the fight BANG BANG

they shot us down BANG BANG

we hit the ground BANG BANG

that awful sound BANG BANG

all babys shot us down

we always win the fight BANG BANG







برچسب ها دانلود آهنگ همش دلم میگیره دانلود آهنگ همش دلم میگیره محسن نامجو و گلشیفته فراهانی متن و معنی همش دلم میگیره نامجو همش دلم میگیره گلشیفته دانلود آلبوم آخ محسن نامجو 320 دانلود آهنگهای معروف محسن نامجو دانلود فول آلبوم محسن نامجو 320 دانلود تک آهنگهای محسن نامجو دانلود تمام تک آهنگ های محسن نامجو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو