loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دلم تنگه بیو گل گرمسیری از سعید کریمی با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : دانلود آهنگ محلی شاد – نقاره قشقایی (مرودشتی فارس) متن آهنگ : دلم تنگه بیو گل گرمسیری های گل گرمسی

حسین بازدید : 127 پنجشنبه 30 مرداد 1399

دانلود آهنگ دلم تنگه بیو گل گرمسیری از سعید کریمی با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : دانلود آهنگ محلی شاد – نقاره قشقایی (مرودشتی فارس)

متن آهنگ :

دلم تنگه بیو گل گرمسیری های گل گرمسیری

دلم تنگه بیو گل گرمسیری های گل گرمسیری

بیا بالا سرم عمری اسیری های عمری اسیری

آی عزیزم شیرین مهربونم ای آروم جونم

گل عقاقی بیو همراز دردم همراه دردم

پاشو پاشو پاشو گیسوتو وا کن معصومه

پاشو پاشو پاشو گیسوتو وا کن معصومه

لاری نیسم معصومه شیرازی نیسم معصومه

اونکه میبینه چشات دل میبره مریمه

قد بلند گیسو طلا ابروکمند مریمه

گلی دستم یار ، یار گلی دستم یار

گل دست کس ندم …

ننه من مسافرم گریه نکن پشت سرم

وفای بی وفایی کرده پیرم زهرا

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو