loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ چه ساده مجتبی شجاع ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم چه ساده مجتبی شجاع ,متن آهنگ چه ساده مجتبی شجاع ,دانلود آهنگ جدید چه ساده مجتبی شجاع ,دانلود آهنگ چه

حسین بازدید : 133 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ چه ساده مجتبی شجاع www.xni3e.ir
Lyrics Music Mojtaba Shoja Che Sadeh
متن آهنگ چه ساده مجتبی شجاع
ترانه و شعر آهنگ چه ساده مجتبی شجاع
چه ساده رفتنم برات عادی شد جوابه بیقراریام پس چی شد
چرا چشاتو بستی غرورمو شکستی چطور تونستی لعنتی
بگو کجاست همون که من میشناسم همون که دل نکنده از احساسم
همون که عاشقم بود ولی غریبه شد زود چطور تونستی لعنتی
تو رفتی اما خاطرت جا مونده تو حسو حاله این اتاق
برای هردومون چقدر سنگینو گرون تموم شد این اتفاق
چقدر دلم پیشه تو شکست چقدر دلم از تو ضربه خورد
کسی که من عاشقش شدم به دست باد به خاطرات منو سپرد
چقدر سکوت بینه ما دو تاست عوض شدی سرد و بی حواس
مگه دلم غیر دلخوشی کنار تو که عشقمی چی از تو خواست
تکست آهنگ چه ساده مجتبی شجاع
بگو دروغه رفتنت از پیشم نمیتونم با گریه هم خالیشم
ببین چه حالی دارم چه جوری بیقرارم برای خنده های تو
میدونم این روزا دلت تنها نیست یه لحظه هم حواسه تو اینجا نیست
دلت یه جای دیگست ولی هنوز یکی هست که جون بده برای تو


تو رفتی اما خاطرت جا مونده تو حسو حاله این اتاق
برای هردومون چقدر سنگینو گرون تموم شد این اتفاق
چقدر دلم پیشه تو شکست چقدر دلم از تو ضربه خورد
کسی که من عاشقش شدم به دست باد به خاطرات منو سپرد
چقدر سکوت بینه ما دو تاست عوض شدی سرد و بی حواس
مگه دلم غیر دلخوشی کنار تو که عشقمی چی از تو خواست
**


http://www.faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ چه ساده مجتبی شجاع دانلود آهنگ با لینک مستقیم چه ساده مجتبی شجاع متن آهنگ چه ساده مجتبی شجاع دانلود آهنگ جدید چه ساده مجتبی شجاع دانلود آهنگ چه ساده مجتبی شجاع کیفیت 320 کد آهنگ چه ساده مجتبی شجاع کد پیشواز همراه اول چه ساده مجتبی شجاع دانلود ترانه چه ساده مجتبی شجاع ljk jvhkiHik' [ndn تکست آهنگ چه ساده مجتبی شجاع ljk Hik' [ndn دانلود موزیک ویدیو چه ساده مجتبی شجاع آهنگ چه ساده مجتبی شجاع متن ترانه چه ساده مجتبی شجاع دانلود آهنگ جدید چه ساده مجتبی شجاع بهمن ماه 1395 کد موزیک چه ساده مجتبی شجاع کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه ساده مجتبی شجاع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو