loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ چشات غم داره امشب وای من وای از علی شهرآبادی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : چشات غم داره امشب وای من وای بازم نم داره امشب وای من وای چشات غم داره

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 30 مرداد 1399

دانلود آهنگ چشات غم داره امشب وای من وای از علی شهرآبادی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

چشات غم داره امشب وای من وای

بازم نم داره امشب وای من وای

چشات غم داره امشب وای من وای

بازم نم داره امشب وای من وای

چشات دنیای من بود از قدیما

بدون چشم تو تاریکه دنیا

بدون چشم تو تاریکه دنیا

نرو تب میکنم با چشم مستت

اسیرم انگاری میون دستت

دو چشم خوشگلت زیبا پرسته

نرو تب میکنم من نرو تب میکنم من

نرو تب میکنم من نرو تب میکنم من

چشات امشب غم دنیا رو دارن

سرتو باز بزار رو شونه ی من

چشات امشب غم دنیا رو دارن

سرتو باز بزار رو شونه ی من

بازم به حرمت قلب شکستم

غمت رو میبرم رو دوش خستم

غمت رو میبرم رو دوش خستم

نرو تب میکنم با چشم مستت

اسیرم انگاری میون دستت

دو چشم خوشگلت زیبا پرسته

نرو تب میکنم من نرو تب میکنم من

نرو تب میکنم من نرو تب میکنم من

کنار پنجره زیبایی امشب

چه خوب پیش من اینجایی امشب

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو