loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ سعید مدرس بنام تبانی,    دانلود آهنگ تبانی سعید مدرس و مهرناز دبیرزاده,    دانلود موزیک ویدیو تبانی سعید مدرس,    دانلود آه

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 25 مرداد 1397

,    دانلود اهنگ سعید مدرس بنام تبانی
,    دانلود آهنگ تبانی سعید مدرس و مهرناز دبیرزاده
,    دانلود موزیک ویدیو تبانی سعید مدرس
,    دانلود آهنگ سعید مدرس و مهرناز دبیرزاده
,    سعید مدرس تبانی ورژن جدید
,    دانلود اهنگ سعید مدرس تبانی
,    سعید مدرس و مهرناز دبیرزاده تبانی
,    مهرناز دبیرزاده و سعید مدرس
,    دانلود آهنگ سعید مدرس معجزه
,   

http://rozmusic.com/%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C.html

 

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام تبانی

Download New Music Saeed ModarresTabaani

سعید مدرس تبانی

متن آهنگ تبانی سعید مدرس

با من تبانی کن همدست شو همدست با اینکه بین ما راه های دوری هست
وقتشه قلبت با حرفات یکی باشه با من یکی شو تا این قصه زیباشه
همدست شو با من تو جرم دل بستن راهی رو پیدا کن وقتی درا بستن
حالتو میدونم ته نگات پیداس وقتی از اون دورا فکرت هنوز اینجاس

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس تبانی با لینک مستقیم

من گم شدم بین این صخره های سخت از رو ستاره ها باز میشه پیدات کرد
تکرار تو خوبه حتی همین الان اسمت که پیچیده تو قلب کوهستان
همدست شو با من تو جرم دل بستن راهی رو پیدا کن وقتی درا بستن
حالتو میدونم ته نگات پیداس وقتی از اون دورا فکرت هنوز اینجاس







برچسب ها دانلود اهنگ سعید مدرس بنام تبانی دانلود آهنگ تبانی سعید مدرس و مهرناز دبیرزاده دانلود موزیک ویدیو تبانی سعید مدرس دانلود آهنگ سعید مدرس و مهرناز دبیرزاده سعید مدرس تبانی ورژن جدید دانلود اهنگ سعید مدرس تبانی سعید مدرس و مهرناز دبیرزاده تبانی مهرناز دبیرزاده و سعید مدرس دانلود آهنگ سعید مدرس معجزه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو