loading...

آهنگ گلچین

وقتی که هوامو داری دلگرمم به اینکه هستی ثابت شد میمونی پای عهدی که با دلم بستی هرجا که بری میام سایتم تا پای جون حرفای تو به دلم نشست عاشقتم اینو بدون عاشقتم اینو بدون باور کن دنیامو زیر و رو میک

حسین بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1399

وقتی که هوامو داری دلگرمم به اینکه هستی
ثابت شد میمونی پای عهدی که با دلم بستی

هرجا که بری میام سایتم تا پای جون
حرفای تو به دلم نشست عاشقتم اینو بدون
عاشقتم اینو بدون

باور کن دنیامو زیر و رو میکنه احساست
کی مثل من واست میمیره بگو این تو و این انصافت

کی مثل تو میتونه جای خالی نذاره واسه هیچکس
حتی بدیاتم شیرینه با تو بودن اصلا یه چیز دیگست


جالبه که حس تو زود واسم مشخص میشه
زندونه دل من پیشت کاشکی زود مرخص نشه

هرجا که بری میام سایتم تا پای جون
حرفای تو به دلم نشستپ عاشقتم اینو بدون
عاشقتم اینو بدون

باور کن دنیامو زیر و رو میکنه احساست
کی مثل من واست میمیره بگو این تو و این انصافت

کی مثل تو میتونه جای خالی نذاره واسه هیچکس
حتی بدیاتم شیرینه با تو بودن اصلا یه چیز دیگست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو