loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگهای یاسر محمودی و پویان,    آهنگ یاسر محمودی چی عوض شده,    متن آهنگ های یاسر محمودی,    متن البوم کامل یاس

حسین بازدید : 25 سه شنبه 13 خرداد 1399


,   
,    متن آهنگهای یاسر محمودی و پویان
,    آهنگ یاسر محمودی چی عوض شده
,    متن آهنگ های یاسر محمودی
,    متن البوم کامل یاسر محمودی
,    اهنگ پویان چه حالی
,    یاسر محمودی شاد
,    دیوونتم یاسر محمودی
,    متن اهنگ من حالم خرابه تو چه حالی داری
,    اهنگ یاسر خان
,    متن آهنگ یاسر محمودی نفسم بودی
,    دانلوداهنگ جدید یاسرمحمودی
,    پویان نفرین
,    متن آهنگ یاسر محمودی و پویان هنوز وقتی میاد بارون
,    متن آهنگ

متن آهنگ پنجره از ارشاد 

زیاد کم آوردم دلم پره مثله جاسیگاریم

من زانوهامو بغل کردم تو اون غریبه رو

من با قرص می خوابم تو با اون بیداری

تو شونه روی موهاتو من سیگار کشیدم

آسمون چه مزه ای من زمین خوردم

سرت به سنگ می خوره ولی به سنگ قبرم

خواستم به پات پیر شم به دستت پیر شدم

ینی تقصیر خودم زیاد بها دادم

گفتم رو تو یکی حساب سوا دارم

تو نیستی الان عب نداره گلم

مهم این یه پنجره واسه شبا دارم

همش می گذره تو دلم الان چیکار می کنی

پیش کدوم نانجیبی داری هی ناز می کنی

دلم خوش بود به اینکه فرق داری باهمه

الان هرچی هستی همش از صدقه سری منه

تورو من کردم تو واسم من من نکن

من رو لجم زندگیتو بدتر نکن

تو مال من بودی الان شدی مال همه

خیلی خاطره ساختی با این سنو سال کمت

حرف مردم مث سایه قدم قدم باهات

باهمه راه اومدی خسته نشد پاهات

قشنگ دورنگی شخصیتت

درست مثل رنگ و مش موهات هه

تا این دل منو به دست آورد رفتش

ta in dele mano be dast avordesh raftesh

ولی همیشه گفتم این نبود رسمش

vali hamishe goftam in nabood rasmesh

من دستاشو پیش خودم حس می کردم

man dastasho pishe khodam hes mikardam

ولی تو دستای یکی دیگه بود دستش

من موهاتو می بافتم اون تنشو رو تنت

یادم افتادی که پرید مستیت

هرکی از راه رسید از زخمای رو تنت گفت

من درمونت کردم تو زخمیم کردی

دمت گرم من همونیم که از خیابونا جمعت کرد

قصه تلخه تا دلم سوخت دلت خنک شد

الان بغل اون میشه تنت گرم

کنار اومدم بات کنار یکی دیگه دیدمت

بی تو حالم خرابه تو چه حالی می کنی

من از دست رفتم وقتی از دست دادمت

این کات شد تو هنو داری بازی می کنی

از مهربونیته به هیشکی نه نمیگی

چشات جای دیگه بود و من چشام با تو

تنهایی تقاص خوب بودن نه

من واست جون کندم اون واست لباس هات

تا این دل منو به دست آورد رفتش

ta in dele mano be dast avordesh raftesh

ولی همیشه گفتم این نبود رسمش

vali hamishe goftam in nabood rasmesh

من دستاشو پیش خودم حس می کردم

man dastasho pishe khodam hes mikardam

تا این دل منو به دست آورد رفتش

ta in dele mano be dast avordesh raftesh

ولی همیشه گفتم این نبود رسمش

vali hamishe goftam in nabood rasmesh

من دستاشو پیش خودم حس می کردم

man dastasho pishe khodam hes mikardam

ترانه آهنگ پنجره از ارشاد 

من واست جون کندم اون واست لباس هات

تا این دل منو به دست آورد رفتش

ta in dele mano be dast avordesh raftesh

ولی همیشه گفتم این نبود رسمش

vali hamishe goftam in nabood rasmesh

من دستاشو پیش خودم حس می کردم

man dastasho pishe khodam hes mikardam

تا این دل منو به دست آورد رفتش

ta in dele mano be dast avordesh raftesh

ولی همیشه گفتم این نبود رسمش

vali hamishe goftam in nabood rasmesh

من دستاشو پیش خودم حس می کردم

man dastasho pishe khodam hes mikardam







برچسب ها متن آهنگهای یاسر محمودی و پویان آهنگ یاسر محمودی چی عوض شده متن آهنگ های یاسر محمودی متن البوم کامل یاسر محمودی اهنگ پویان چه حالی یاسر محمودی شاد دیوونتم یاسر محمودی متن اهنگ من حالم خرابه تو چه حالی داری اهنگ یاسر خان متن آهنگ یاسر محمودی نفسم بودی دانلوداهنگ جدید یاسرمحمودی پویان نفرین متن آهنگ یاسر محمودی و پویان هنوز وقتی میاد بارون متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو