loading...

آهنگ گلچین

تا دل به دلش بستم بازی رو شروع کرد فهمید عاشقش هستم دیوونگی رو کرد تو باید بمونی اینجوری نمیشه توو دستام میگیرم دستاتو همیشه ای که نداری باور عاشق میشه قلبت آخر کاش فقط تو یه دونه خندت واسه من بم

حسین بازدید : 27 یکشنبه 29 تیر 1399

تا دل به دلش بستم بازی رو شروع کرد
فهمید عاشقش هستم دیوونگی رو کرد

تو باید بمونی اینجوری نمیشه
توو دستام میگیرم دستاتو همیشه

ای که نداری باور عاشق میشه قلبت آخر
کاش فقط تو یه دونه خندت واسه من بمونه

تو میخندی و دل حالش چه خوبه
قلبم توو سینه واسه تو میکوبه

آغوش تو تنها تکیه گاهه
تا باشی پیشم حالم روبه راهه


مثل زلزله میزنی تاپ تاپ
کردی ولوله دل شده بیتاب

چه کارها نکردی دل دست تو افتاد
نمیذاره که قلبم بدی عشقشو بر باد

توی که نداری باور عاشق میشه قلبت آخر
کاش فقط تو یه دونه خندت واسه من بمونه

تو میخندی و دل حالش چه خوبه
قلبم توو سینه واسه تو میکوبه

آغوش تو تنها تکیه گاهه
تا باشی پیشم حالم روبه راهه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو