loading...

آهنگ گلچین

بزارین تو خودم باشم حالم خوش نیست دلم خونه از این مرداب تنهایی از این خونه که زندونه دلم خونه از اونی که یه روزی زندگیش بودم همونی که یه روزایی پناه خستگیش بودم آخه کی فکرش میکرد یه روز مردم حلاکم

حسین بازدید : 27 شنبه 21 تیر 1399

بزارین تو خودم باشم حالم خوش نیست دلم خونه

از این مرداب تنهایی از این خونه که زندونه

دلم خونه از اونی که یه روزی زندگیش بودم

همونی که یه روزایی پناه خستگیش بودم

آخه کی فکرش میکرد یه روز مردم حلاکم شه

یه دنیا حرف ناگفته یه روزی تو دلم جمعشه

نه احساسی به این روزا نه شوق زندگی دارم

از این شبای سردرگم خدا میدونه بیزارم

خلاصم که خدا بسته میدونم برنمیگردی

خدا میدونم این روزا یکی دستاشو پر کرده

بزار این لحظه ی آخر تو آغوش خودت باشم

دانلود آهنگ بزارین تو خودم باشم از نوید اقبال پور

نمیخوام بیش از این دیگه یه عمر تنهایه تنها شم

آخه کی فکرش میکرد یه روز مردم حلاکم شه

یه دنیا حرف ناگفته یه روزی تو دلم جمعشه

نه احساسی به این روزا نه شوق زندگی دارم

از این شبای سردرگم خدا میدونه بیزارم

آخه کی فکرش میکرد یه روز مردم حلاکم شه

یه دنیا حرف ناگفته یه روزی تو دلم جمعشه

نه احساسی به این روزا نه شوق زندگی دارم

از این شبای سردرگم خدا میدونه بیزارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو