loading...

آهنگ گلچین

به من بگو که بعد من چه حسی پیدا میکنی وتی تو چشمای کسی به جز من نگاه میکنی باید بدونی که مدام هر لحظه و هر ثانیه گلم شکستت دیگری تو داری گناه میکنی منی که تو خندی تو شکوفه هارو میدیدم صدام جز صدا

حسین بازدید : 25 شنبه 14 تیر 1399

به من بگو که بعد من چه حسی پیدا میکنی

وتی تو چشمای کسی به جز من نگاه میکنی

باید بدونی که مدام هر لحظه و هر ثانیه

گلم شکستت دیگری تو داری گناه میکنی

منی که تو خندی تو شکوفه هارو میدیدم

صدام جز صدای تو نمیشنیدم نمیشنیدم

غرورمو برد دستامو بزار فراموشت کنم

فکر نمیکردم که یه روز تو سینه خاموشت کنم

تورو

دانلود آهنگ تو داری گناه میکنی از صالح جعفرزاده

میدم دست خدا به دست پاک سرنوشت

همون که قسمت منو به اشتباه با تو نوشت

بییزارم از حس خودم از این همه دلدادگی

حسی که زیر پایه تو انشاالله رفت به سادگی

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو