loading...

آهنگ گلچین

واسه دیدن تو باز لحظه شماری میکنم خدا رو شاهد میگیرم هر کاری که بگی میکنم آخه این دل دیوونه به قلب تو گره خورده نمیدونم چجوری دلت دل من رو برده نمیدونم چجوری دلت دل من رو برده چجوری عاشقم کردی که

حسین بازدید : 33 شنبه 14 تیر 1399

واسه دیدن تو باز لحظه شماری میکنم

خدا رو شاهد میگیرم هر کاری که بگی میکنم

آخه این دل دیوونه به قلب تو گره خورده

نمیدونم چجوری دلت دل من رو برده

نمیدونم چجوری دلت دل من رو برده

چجوری عاشقم کردی که انگاری یه مجنونم

میخوام که تا آخر عمرم فقط برا تو بخونم

میخوام که تا آخر عمرم فقط برا تو بخونم

بی تو دنیا ناچیزه عشقت واسم عزیزه

دانلود آهنگ بی تو دنیا ناچیزه عشقت واسم عزیزه از مصطفی محمدی

لحظه لحظه عاشق تر میشم

با تو عین بارونم پیشم هستی آرومم

تا دنیا هست از تو میگم

بی تو دنیا ناچیزه عشقت واسم عزیزه

لحظه لحظه عاشق تر میشم

با تو عین بارونم پیشم هستی آرومم

تا دنیا هست از تو میگم

بی تو دنیا ناچیزه عشقت واسم عزیزه

لحظه لحظه عاشق تر میشم

با تو عین بارونم پیشم هستی آرومم

تا دنیا هست از تو میگم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو