loading...

آهنگ گلچین

متن ترانه علی حق پناه به نام حلالم کن حلالم کن علی حق پناه صدای پات توگوشمهازینجا ردشدی صدبار چشام دنبالته هرروز ولی تو گم شدی انگار سکوتت مثل کابوسه شکستن کاره هرروزه قدم هات واسه من آشناس آره اون

حسین بازدید : 27 دوشنبه 02 تیر 1399

متن ترانه علی حق پناه به نام حلالم کن

حلالم کن
علی حق پناه

صدای پات توگوشمه
ازینجا ردشدی صدبار
چشام دنبالته هرروز
ولی تو گم شدی انگار

سکوتت مثل کابوسه
شکستن کاره هرروزه
قدم هات واسه من آشناس
آره اون عشق دیروزه

نه باورکردم این عشقو نه حسش تودلم اومد
فقط بچگیه محض بود که من عاشق توبودم

حقیقت تلخه میدونم حیف اشکام که باعث شد
شبونه هرکجا تنها بیام من پابه پای تو
نه باورکردم این عشقو نه حسش تودلم اومد
فقط بچگیه محض بود که من عاشق توبودم

حقیقت تلخه میدونم حیف اشکام که باعث شد
شبونه هرکجا تنها بیام من پابه پای تو
*********************
نفهمیدم چیکار کردم برات چه گریه ها کردم
توقلبت بایکی دیگه خدامن اشتباه کردم
خدابخشیدمش اما جواب قلب من چی بود

ولی اون کوچه شبگرده دله بیمار من کی بود
حلالم کن
اگه دوری اگه دورم
اگه باغصه میجنگم حلالم کن که مجبورم نذار تنهابشم بی تو که میدونی نمیتونم که میدونی نفس هامو به آغوش تو مدیونم

نه باورکردم این عشقو نه حسش تودلم اومد
فقط بچگیه محض بود که من عاشق توبودم

حقیقت تلخه میدونم حیف اشکام که باعث شد
شبونه هرکجا تنها بیام من پابه پای تو منبع nex1music.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو