loading...

آهنگ گلچین

یه سال که در به در بیابونم یه سال که در به در بیابونم اسیر عشقو غمو درد و مجنونم منم یه دوره گرد بی نام و نشون منم گرفتار درد زمونم… میسوزم میسازم اما با دردام میسازم غم دارم بیمارم از دنیا خدا

حسین بازدید : 61 یکشنبه 01 تیر 1399

یه سال که در به در بیابونم

یه سال که در به در بیابونم

اسیر عشقو غمو درد و مجنونم

منم یه دوره گرد بی نام و نشون

منم گرفتار درد زمونم…

میسوزم میسازم اما با دردام میسازم

غم دارم بیمارم از دنیا خدا بیزارم

گناه من غم عشق و عاشقی

خدای من این چه غمو زندگیه

خدای من این چه غمو زندگیه

آخه باید تا کی خدا خدا کنم

نصیب من تنهایی و جدایی

میسوزم میسازم اما با دردام میسازم

غم دارم بیمارم از دنیا خدا بیزارم

یه سال که در به در بیابونم

یه سال


که در به در بیابونم

اسیر عشقو غمو درد و مجنونم

منم یه دوره گرد بی نام و نشون

منم گرفتار درد زمونم…

میسوزم میسازم اما با دردام میسازم

غم دارم بیمارم از دنیا خدا بیزارم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو