loading...

آهنگ گلچین

بنوار سیل ازنم مال وادیاره بنوار سیل ازنم مال وادیاره نترم تی گل برم رم ناهواره نترم تی گل برم رم ناهواره هرچی بنگ ایکنم فایده نداره هرچی بنگ ایکنم فایده نداره چه کنم چه وا کنم ندارم چاره چه کن

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 28 خرداد 1399

بنوار سیل ازنم مال وادیاره

بنوار سیل ازنم مال وادیاره

نترم تی گل برم رم ناهواره

نترم تی گل برم رم ناهواره

هرچی بنگ ایکنم فایده نداره

هرچی بنگ ایکنم فایده نداره

چه کنم چه وا کنم ندارم چاره

چه کنم چه وا کنم ندارم چاره

های بلالم چندی بنالم

طاقتم رهده دیه بنگر به حالم

های بلالم چندی بنالم

طاقتم رهده دیه بنگر به حالم

بنوار سیل ازنم مال وادیاره

دانلود آهنگ بنوار سیل ازنم مال وادیاره از علی براتی

بنوار سیل ازنم مال وادیاره

نترم تی گل برم رم ناهواره

نترم تی گل برم رم ناهواره

هرچی بنگ ایکنم فایده نداره

هرچی بنگ ایکنم فایده نداره

چه کنم چه وا کنم ندارم چاره

چه کنم چه وا کنم ندارم چاره

های بلالم چندی بنالم

طاقتم رهده دیه بنگر به حالم

های بلالم چندی بنالم

طاقتم رهده دیه بنگر به حالم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو