loading...

آهنگ گلچین

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه تو دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط مال توئه تو چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم بهتر از این نمیشه تو

حسین بازدید : 31 یکشنبه 25 خرداد 1399

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه تو
دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط مال توئه تو
چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه
چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه
دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه تو
دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط مال توئه تو


چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه
چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه
دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه تو
دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط مال توئه تو








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو