loading...

آهنگ گلچین

سادگیمو نذار پای زرنگیات چرا تا تنها میشیمنو یادت میاد تو که بچه نیستی چرا سر عقل نمیایبا همه خوبی با ما راه نمیایدست بردار دیگه بسمه رفتارت روی مغزمهتقصیر این قلبمه دل به تو دادم اشتباه از منهمن هن

حسین بازدید : 35 جمعه 16 خرداد 1399


سادگیمو نذار پای زرنگیات چرا تا تنها میشی
منو یادت میاد تو که بچه نیستی چرا سر عقل نمیای
با همه خوبی با ما راه نمیای
دست بردار دیگه بسمه رفتارت روی مغزمه
تقصیر این قلبمه دل به تو دادم اشتباه از منه
من هنوز دوستت دارم از اسمت بیزارم ولی
فک نکن که گیرت میاد بعد من عاشق تری
هر کی ندونه من میدونم که دلته نری
انقده قفلی روم که سختته ازم بگذری
من هنوز دوستت دارم از اسمت بیزارم ولی
فک نکن که گیرت میاد بعد من عاشق تری
هر کی ندونه من میدونم که دلته نری
انقده قفلی روم که سختته ازم بگذری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ مرتضی اشرفی بنام سادگی

♫♫♫♫♫♫

حالی به حالی به خودت بیا از دست کارات دل برنمیاد
کور خوندی کوتاه نمیام هر کاری کنی دیگه باهات راه نمیام
من هنوز دوستت دارم از اسمت بیزارم ولی
فک نکن که گیرت میاد بعد من عاشق تری
هر کی ندونه من میدونم که دلته نری
انقده قفلی روم که سختته ازم بگذری
من هنوز دوستت دارم از اسمت بیزارم ولی
فک نکن که گیرت میاد بعد من عاشق تری
هر کی ندونه من میدونم که دلته نری
انقده قفلی روم که سختته ازم بگذری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو