loading...

آهنگ گلچین

ببین چند روزه که رویت ندیدم چه رنجایی بدون تو کشیدم خدا من رو به عشقت مبتلا کرد بسوزه خونی عشقو غمو درد ببین چند روزه که رویت ندیدم چه رنجایی بدون تو کشیدم خدا من رو به عشقت مبتلا کرد بسوزه خون

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 14 خرداد 1399

ببین چند روزه که رویت ندیدم

چه رنجایی بدون تو کشیدم

خدا من رو به عشقت مبتلا کرد

بسوزه خونی عشقو غمو درد

ببین چند روزه که رویت ندیدم

چه رنجایی بدون تو کشیدم

خدا من رو به عشقت مبتلا کرد

بسوزه خونی عشقو غمو درد

بیا پیشم نکن امروزو فردا دلربا ای دلربا

به دنیا اعتباری نیست تا فردا دلربا ای دلربا

بیا پیشم نکن امروزو فردا دلربا ای دلربا

به دنیا اعتباری نیست تا فردا دلربا ای دلربا

یه روزی منو تو همسایه بودیم

یه روزی منو تو همسایه بودیم

با عشقو جنون دلداده بودیم

زمونه با منو عشقم جفا کرد

تورا از من منو از تو جدا کرد

دانلود آهنگ ببین چند روزه که رویت ندیدم از علی برزنونی

یه روزی منو تو همسایه بودیم

با عشقو جنون دلداده بودیم

زمونه با منو عشقم جفا کرد

تورا از من منو از تو جدا کرد

تورا از من منو از تو جدا کرد

بیا پیشم نکن امروزو فردا دلربا ای دلربا

به دنیا اعتباری نیست تا فردا دلربا ای دلربا

بیا پیشم نکن امروزو فردا دلربا ای دلربا

به دنیا اعتباری نیست تا فردا دلربا ای دلربا




دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو