loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ فرشته حامد اصغری Lyrics Music Hamed Asghari Fereshteh ترانه و شعر آهنگ فرشته حامد اصغری حس خوبیه که به تو دلبستم ناب و جذابی بهت وابستم پر از احساسم رو تو حساسم هر جا که میری پیشته

حسین بازدید : 35 سه شنبه 13 خرداد 1399

متن آهنگ فرشته حامد اصغری

Lyrics Music Hamed Asghari Fereshteh

متن آهنگ فرشته حامد اصغری

ترانه و شعر آهنگ فرشته حامد اصغری

حس خوبیه که به تو دلبستم
ناب و جذابی بهت وابستم

پر از احساسم رو تو حساسم
هر جا که میری پیشته حواسم

پر شده قلبم از این عشق رویایی
ایده آل منی بی اندازه زیبایی

معنی آرامشی توو هر بیقراری
مهربونی و واسم کم نمیذاری

پناه درداتم همیشه همراتم
سرتو بذار رو شونم

تمام دنیای من ماه شب های من
عاشقونه برات میخونم

پناه درداتم همیشه همراتم
سرتو بذار رو شونم

تمام دنیای من ماه شب های من
عاشقونه برات میخونم

تکست آهنگ فرشته حامد اصغری

رگ خوابمو بلدی و خیلی خوب میتونی
حرفایی که نگفتمو از چشام بخونی

تو همیشه واسه منی و تا ابد میمونی
به خدا هم نمیدمت و اینو خودت میدونی

توو خاطر منی عشقم لحظه به لحظه
حسی که به تو دارم بی حد و بی مرزه

چشم توو چشمت که میشم قلبم میلرزه
فرشته ای یه تار موت به دنیا می ارزه

پناه درداتم همیشه همراتم
سرتو بذار رو شونم

تمام دنیای من ماه شب های من
عاشقونه برات میخونم

پناه درداتم همیشه همراتم
سرتو بذار رو شونم

تمام دنیای من ماه شب های من
عاشقونه برات میخونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو