loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ گل گلی دامن علیرضا و حمیدرضا Lyrics Music Alireza & Hamidreza Golgoil Daman ترانه و شعر آهنگ گل گلی دامن علیرضا و حمیدرضا دلِ دیوونه آروم نمی مونه آخه عاشقت شده بی تو نمی تونه دل

حسین بازدید : 31 سه شنبه 13 خرداد 1399

متن آهنگ گل گلی دامن علیرضا و حمیدرضا

Lyrics Music Alireza & Hamidreza Golgoil Daman

متن آهنگ گل گلی دامن علیرضا و حمیدرضا

ترانه و شعر آهنگ گل گلی دامن علیرضا و حمیدرضا

دلِ دیوونه آروم نمی مونه
آخه عاشقت شده بی تو نمی تونه

دلِ دیوونه آروم نمی مونه
آخه عاشقت شده بی تو نمی تونه

هر جا هستی باش فقط بمون با من
چش درشت اَبرکمون گل گلی دامن

میزنم رد نگاتو توی این عالم
تا ته دنیا بری تنهات نمیذارم

آخه دیوونه عاشقتم زوری
تو با این ژسته نگات بد با دلم جوری

آره مجنونم تا تو بشی جونم
تو که نمیدونی آره بی تو نمیتونم

قدُ بالاتو نازو اداتو گل گلی دامن
دارم هواتو میشم فداتو گل گلی دامن

گنج قارونم تو اى خانومم گل گلی دامن
یکی یه دونم عشق این خونم گل گلی دامن

تکست آهنگ گل گلی دامن علیرضا و حمیدرضا

دلِ دیوونه آروم نمی مونه
آخه عاشقت شده بی تو نمی تونه

دلِ دیوونه آروم نمی مونه
آخه عاشقت شده بی تو نمی تونه

هر جا هستی باش فقط بمون با من
چش درشت اَبرکمون گل گلی دامن

میزنم رد نگاتو توی این عالم
تا ته دنیا بری تنهات نمیذارم

آخه دیوونه عاشقتم زوری
تو با این ژسته نگات بد با دلم جوری

آره مجنونم تا تو بشی جونم
تو که نمیدونی آره بی تو نمیتونم

قدُ بالاتو نازو اداتو گل گلی دامن
دارم هواتو میشم فداتو گل گلی دامن

گنج قارونم تو اى خانومم گل گلی دامن
یکی یه دونم عشق این خونم گل گلی دامن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو